dijous, 6 de juny del 2013

8. Xarxa mòdul transformat

Descripció
Hem fet aquesta activitat per saber fer un mòdul transformat, nosaltres mateix teniem que escollir la xarxa per poder fer el mòdul, (lliure) jo he escollit la xarxa quadrada ja que la trobo més fàcil que les demés.

Procés
1. Teniem que escollir la xarxa per poder començar a fer el mòdul.
2. Una vegada ja tenim escollida la xarxa, teniem que pensar com la tenim que transformar.
3. Començar a dibuixar el mòdul a brut.

4. Fer una quadricula a la làmina, per ajudar-nos a fer bé el mòdul.
5. Començar a dibuixar el mòdul transformat a la làmina  

                                     
6. Fer els detalls el mòdul. 

7. Pintar el mòdul amb els detalls.


Resultat



                                           Aixi es com m'ha quedatel meu mòdul transformat.

Valoració
Aquesta activitat m'ha agradat, però també té les seves dificultats, quan teniem que escollir la xarxa va ser molt fàcil però, el que no va ser tan fàcil va ser transformar la xarxa en un mòdul.
va ser una mica complicat però quan ja la tens, també tens que pensar que mòdul vas a fer i pinta-ho.
jo ho recomanaria perquè de totes maneres es molt fàcil, l'única cosa que té dificultat es com transformar la xarxa només es això, si repetiria curs jo no tinc problemes per fer-lo un altre vegada, jo optaria per fer-lo un altre cop.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada