dijous, 2 de maig del 2013

3. Avatar


Descripció
En aquesta activitat, el que teniem que fer es crear un avatar que ens identifiqués lo millor possible. La professora ens va possar uns enllaços de avatars i podiem escollir o triar qualsevol de internet.
Un avatar es una representació gràfica, generalment humana que defineix a un usuari per poder-lo identificar. Els avatars poden ser fotografies o dibuixos artístics. Algunes tecnologies ens permeten el ús de fer aquets avatars.
 Procés
Aquests són els avatars que vaig escollir dels enllaços del VIPFM
Oo
Self Portraits Julian Opi
El primer que he començat va ser aquest perque m'agradat, el fons i la samarreta lila perquè són els meus colors favorits, esta bé aquest programa, l'única cosa que li poso en contra es que té que tenir per fer els cabells arrissats.
Uu
Obama
Aquest el va escollir perque per mi es el més fàcil, ja que només agafes qualsevol fotografia teva i el poses en POP ART.

Pixnate
Es molt semblant el de Obama. 
Aquest el vaig trobar en INTERNET.

Wee_world
Wee world
Aquest me'n vaig fer gracia escollir-ho perque per fi havia trobat un avatar que tingués els cabells arrissat, i no només arrissats i un munt de cabells.

Cuteki
Cuteki
Resultat



Comentari
Aquesta activitat m'agradat més que els altres perquè és una activitat digital. M'ha fet gracia utilitzar els avatars perquè alguns podies allargar el nas, boca, cabell, cara etc..  Peró el que no m'agradat es que alguns o crec jo que la majoria no tenen els cabells arrissats (jo tinc el cabell molt arrissat i no he pogut trobar ben bé el avatar que em indentifiqui bé), el meu consell és si tornen a fer aquesta activitat que s'ho mirin ben bé les dones que tenen els cabells arrissats perquè si no serà el mateix que m'ha passat a mi, però jo crec que si ho aconsellaria a tornar-la a fer l'any vinent perquè es una activitat que en part t'ho passes bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada