dijous, 2 de maig del 2013

5. Avatar Analògic_ taca



Descripció 
Després d'haver fer el avatar analògic, a partir de la mateixa fotografia, hem fet el avatar analògic taca que consistia quasi al mateix però la diferencia és que en el avatar analògic consisteix només en agafar la fotografia calcar-la i decidir que va en blanc i que va en negre i pintar-ho.
Procés
1. Agafem la mateixa fotografia o diferent depen de la fotografia.
2. Utilitzem un programa el pinc monkey per a que ens ajudem-si més a decidir que va en blanc i que va en negre.
3. Un vegada ja tenim decidit que va en blanc i negre i que està ben fet, calquem la fotografia a una làmina.
4. Una vegada ja tenim calcada i decidit, comencem a pintar la làmina.
5. Hem acabat la làmina de l'avatar analògic taca.
Resultat
Valoració 
M'agradat però a la vegada no, perquè quan teniem que decidir que iva cada color, m'he fet un embolic, el principi no m'anava el programa i com que no m'anava me'n vaig posar amb la meva companya, després vaig intentar un altre vegada entrar en el programa i per fi podia fer des de el meu ordinador, la veritat no m'ha costat quasi res decidir-ho, després quan va tocar calcar-la m'ha costat una mica però gens, i la he pintat amb les temperes no amb retolador.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada